آزمایش آن تایم

انجام ازمایش های گوناگون در منزل و محل کار

آزمایش آن تایم

انجام ازمایش های گوناگون در منزل و محل کار

  • ۰
  • ۰

آیا Omicron سرانجام بر دفاع چین در برابر کووید غلبه خواهد کرد؟

آیا Omicron سرانجام بر دفاع چین در برابر کووید غلبه خواهد کرد؟ همه نگاه‌ها به چین معطوف است کیت تست کرونا در منزل زیرا تلاش می‌کند تا بزرگترین کیت تست کرونا در منزل شیوع کووید-19 خود را از روزهای اولیه شیوع همه‌گیری مهار کند. بیش از 62000 نفر در تمام 31 استان آن آلوده هستند که بیشتر آنها به نوع BA.2 Omicron به سرعت در حال انتشار هستند.

شیوع این بیماری ده ها میلیون نفر را در قرنطینه فرو برده است. کیت تست کرونا در منزل رئیس جمهور شی جین پینگ در اوایل ماه جاری اعلام کرد که چین به "استراتژی پویا- صفر کووید" خود که هدف آن از بین بردن عفونت ها و جلوگیری از انتشار ویروس در جوامع است، کیت تست کرونا در منزل پایبند خواهد بود. این سیاست اکنون در تضاد با روند جهانی به سمت کاهش محدودیت کیت تست کرونا در منزل ها و تلاش برای همزیستی با ویروس در گردش است.

به نظر می رسد رویکرد سختگیرانه چین برای از بین بردن COVID-19 در حال نرم شدن است. کیت تست کرونا در منزل شی همچنین در سخنرانی خود استراتژی عملگرایانه تری کیت تست کرونا در منزل را مطرح کرد و از مقامات خواست که تأثیر اقتصادی اقدامات کنترلی کیت تست کرونا در منزل را محدود کنند. در عمل، این بدان معنی است که افراد مبتلا به موارد بدون کیت تست کرونا در منزل علامت کووید-19 به جای بیمارستان ها به مراکز اختصاصی ایزوله فرستاده می شوند و برای دوره های کوتاه تری نسبت به موارد قبلی تحت نظر قرار می گیرند. اما برخی از محققان در مورد اینکه کیت تست کرونا در منزل آیا ویروس قبل از اینکه دولت وقت برای آماده شدن داشته باشد از کنترل خارج می شود یا خیر اختلاف نظر دارند.

تقویت تست

بن کاولینگ، اپیدمیولوژیست از دانشگاه هنگ کنگ، کیت تست کرونا در منزل می گوید: «آنها بارها و بارها نشان داده اند که می توانند شیوع بیماری را کنترل کنند. او می‌گوید که این کشور با موفقیت نوع فراقابل انتقال Omicron را در جریان بازی‌های المپیک زمستانی پکن در فوریه کنترل کرد، علی‌رغم پیش‌بینی‌ها مبنی بر وقوع شیوع‌های بزرگ. او پیش‌بینی می‌کند کیت تست کرونا در منزل که تلاش‌های آزمایشی تهاجمی در حال انجام، شاهد ادامه افزایش تعداد موارد در چند روز آینده خواهد بود، اما پس از آن این تعداد به صفر خواهد رسید.

شی چن، اقتصاددان از دانشگاه کیت تست کرونا در منزل ییل در نیوهون، کانکتیکات، که بر روی چین مطالعه می کند، می گوید کیت تست کرونا در منزل اگر موارد کاهش یابد، دولت احتمالا سال آینده را صرف افزایش نرخ پایین واکسیناسیون در افراد مسن و کیت تست کرونا در منزل ایجاد زیرساخت های مراقبت های بهداشتی آیا Omicron سرانجام بر دفاع چین در برابر کووید غلبه خواهد کرد؟ اولیه برای کاهش فشار بر بیمارستان ها خواهد کرد. سیستم بهداشت عمومی

اما برخی دیگر می گویند که چین باید خود را برای یک شیوع رو به رشد آماده کند. کیت تست کرونا در منزل تعداد مبتلایان جدید به 6000 مورد تایید شده در روز می رسد. مایکل اوسترهولم کیت تست کرونا در منزل اپیدمیولوژیست بیماری‌های عفونی در دانشگاه مینه‌سوتا در مینیاپولیس، می‌گوید: "به سرعت در حال رشد است کیت تست کرونا در منزل فکر می‌کنم اکنون از کنترل خارج شده است." او می‌گوید بعید است کیت تست کرونا در منزل تعداد مبتلایان به صفر برگردد و تلاش برای سرکوب این ویروس مستلزم آنچنان محدودیت‌های شدیدی است که «مطمئناً باعث سقوط اقتصاد آنها خواهد شد».

اگر Omicron از کنترل خارج شود، اثرات می تواند ویرانگر باشد کیت تست کرونا در منزل و مشابه شیوع فعلی در هنگ کنگ، جایی کیت تست کرونا در منزل که مرگ و میر افزایش یافته و بیمارستان ها تحت فشار هستند. تجزیه و تحلیل Airfinity، یک شرکت تجزیه و تحلیل بازار علوم زندگی در لندن، نشان می دهد کیت تست کرونا در منزل که بیش از یک میلیون نفر در سرزمین اصلی چین ممکن است در طول موج Omicron جان خود را از دست کیت تست کرونا در منزل بدهند، تا حدی به دلیل سطوح پایین حفاظت در افراد مسن. طبق گفته کیت تست کرونا در منزل دولت چین، تنها 50 درصد از افراد بالای 80 سال به طور کامل واکسینه شده اند.

درس هایی از هنگ کنگ

تجربه اخیر در هنگ کنگ هزینه پایین واکسیناسیون کیت تست کرونا در منزل در افراد مسن را برجسته کرده است. در اوایل ماه مارس، نزدیک به 900 مورد ابتلا به کووید-19 به ازای هر 100000 ساکن کیت تست کرونا در منزل در هنگ کنگ وجود داشت که بالاترین میزان ثبت شده در سراسر جهان در کیت تست کرونا در منزل طول همه‌گیری بود. مرگ و میر نیز در اوایل این ماه به نزدیک کیت تست کرونا در منزل به 300 نفر در روز افزایش یافته است. کارشناسان نرخ پایین واکسیناسیون در افراد مسن را عامل نرخ بالای مرگ و میر در منطقه می دانند. تنها حدود یک سوم از افراد کیت تست کرونا در منزل بالای 80 سال به طور کامل واکسینه شده اند و 90 درصد از مرگ و میرها کیت تست کرونا در منزل مربوط به افرادی است که به طور کامل واکسینه نشده اند.

اگر شیوع کنونی کنترل نشود، کیت تست کرونا در منزل سرزمین اصلی چین با وضعیت مشابهی روبرو خواهد شد. کیت تست کرونا در منزل نرخ کلی واکسیناسیون چین بالاتر از 85 درصد است. این امر با معرفی یک سیستم دیجیتالی واکسیناسیون-گذرنامه - مورد نیاز برای ورود به بسیاری از ساختمان‌های عمومی و مکان‌های کار - و یک "کد بهداشتی" با کد رنگی که نشان می‌دهد کسی خطر عفونت دارد یا خیر، به دست آمده است. کیت تست کرونا در منزل اما کاولینگ می‌گوید که افراد مسن کمتر از امکاناتی استفاده می‌کنند که به پاسپورت واکسیناسیون نیاز دارند کیت تست کرونا در منزل توانسته‌اند واکسینه نشوند.

کیت تست کرونا در منزل میلیون نفر بالای 60 سال هنوز به طور کامل واکسینه نشده اند. آسیب کیت تست کرونا در منزل پذیرترین افراد - افراد بالای 80 سال - کمترین واکسن را دارند و تنها 20 درصد دوره واکسیناسیون اولیه و واکسن کیت تست کرونا در منزل تقویتی را دریافت کرده اند. کار کاولینگ و همکارانش که هنوز مورد بررسی کیت تست کرونا در منزل قرار نگرفته است، نشان می‌دهد که واکسن Sinovac، یکی از دو واکسن کیت تست کرونا در منزل اصلی مورد استفاده در چین، در کاهش موارد شدید و مرگ‌ومیر مؤثر است، اما تزریق سوم کیت تست کرونا در منزل برای ایجاد سطوح بالای بیماری ضروری است. محافظت در افراد بالای 601 سال

Lu Jiahai، اپیدمیولوژیست بیماری های عفونی در دانشگاه Sun Yat-sen کیت تست کرونا در منزل در گوانگژو، چین، می گوید: مرگ و میر ناشی از COVID-19 می تواند «بسیار بدتر» از 1 میلیون برآورد شده کیت تست کرونا در منزل توسط Airfinity باشد، اگر Omicron در بین جمعیت گسترش یابد. او می‌گوید دولت کیت تست کرونا در منزل «مسئولیت زندگی مردم را بر عهده می‌گیرد، بنابراین استراتژی کنونی پیشگیری کیت تست کرونا در منزل کنترل را تغییر نخواهد داد یا تسهیل نخواهد کرد».

استراتژی خروج

اقتصاد بزرگ داخلی چین، استراتژی کیت تست کرونا در منزل مقابله با کووید صفر را نسبت به مکان‌هایی با جمعیت کمتر، مانند نیوزلند کیت تست کرونا در منزل سنگاپور، پایدارتر کرده است. کیت تست کرونا در منزل اما نمی تواند برای همیشه ادامه یابد. شاخص بازار سهام در حال کاهش است و نشان می‌دهد که اقتصاد چین در حال رنج است کیت تست کرونا در منزل و کاولینگ می‌گوید با انتشار آزادانه ویروس در جاهای دیگر، شیوع بیماری‌های مخرب بیشتر خواهد شد.

افزایش نرخ واکسیناسیون در افراد مسن کیت تست کرونا در منزل یک اولویت خواهد بود، اما بسیاری از آنها در مناطق روستایی زندگی می کنند، کیت تست کرونا در منزل بنابراین این کار به زمان نیاز دارد. لو می گوید چین احتمالاً منتظر خواهد ماند تا نرخ واکسیناسیون کیت تست کرونا در منزل در آن گروه آیا Omicron سرانجام بر دفاع چین در برابر کووید غلبه خواهد کرد؟ به 80 درصد برسد و محدودیت ها را کاهش دهد.

چن می‌گوید در حال حاضر تعداد کمی از پزشکان خانواده کیت تست کرونا در منزل در چین وجود دارد، به این معنی که مردم به بیمارستان‌ها کیت تست کرونا در منزل به‌عنوان اولین بندر خود متکی هستند. او مشکوک است که اکثر محدودیت‌های COVID-19 تا یک سال دیگر اعمال خواهند شد. کیت تست کرونا در منزل این به دولت این امکان را می دهد که یک شبکه نوپای پزشک خانواده یا تسهیلات اختصاصی ایزوله سازی کیت تست کرونا در منزل برای درمان افراد مبتلا به کووید-19 خفیف یا بدون علامت ایجاد کند و فشار بر سیستم بیمارستانی را کاهش دهد. چن می گوید، اگر کشور آماده نباشد، کیت تست کرونا در منزل بازگشایی می تواند "یک فاجعه از نظر سیستم مراقبت های بهداشتی" باشد.

عواقب پس از حاد COVID-19 (PASC)

گاهی اوقات کیت تست کرونا در منزل به عنوان "کووید طولانی" شناخته می شود، در 30 تا 70٪ از افراد پس از عفونت SARS-CoV-2 مشاهده می شود. کیت تست کرونا در منزل اینها می تواند شامل از دست دادن حس بویایی، از دست دادن حافظه، خستگی، تنگی نفس، ناراحتی دستگاه گوارش (GI) و سایر علائم باشد. فرآیندهای خودایمنی و قطعات کیت تست کرونا در منزل ویروسی حل نشده به عنوان مسبب پیشنهاد شده‌اند، اما اعتبار تجربی کیت تست کرونا در منزل برای این فرضیه‌ها وجود ندارد. در حال حاضر، یک مطالعه چند omic طولی بیش از 300 بیمار توسط Su کیت تست کرونا در منزل همکاران. نشان می دهد که برخی از عوامل موجود کیت تست کرونا در منزل در شروع بیماری، مانند دیابت نوع 2 از قبل، فعال شدن کیت تست کرونا در منزل مجدد EBV نهفته، قطعات RNA SARS-CoV-2 در گردش کیت تست کرونا در منزل همچنین اتوآنتی بادی های خاص، با PASC خاص مرتبط هستند. نویسندگان چهار آندوتیپ مختلف ایمنی را در 2 تا 3 ماه پس کیت تست کرونا در منزل از شروع بیماری شناسایی کردند کیت تست کرونا در منزل به طور متفاوتی با PASC مرتبط هستند. جالب توجه است، آنها دریافتند که فعال سازی سلول های T اختصاصی CMV در طول بیماری حاد کیت تست کرونا در منزل با GI PASC مرتبط است. مطالعه دوم توسط ویجایاکومار و همکاران. ناهنجاری های ایمونولوژیک و پروتئومی پایدار در ریه های کیت تست کرونا در منزل بیماران مبتلا به علائم تنفسی مداوم پس از COVID-19 کیت تست کرونا در منزل با فعال شدن مداوم سلول های CD8+ T و سطوح بالای پروتئین های مرتبط با آپوپتوز، ترمیم بافت و آسیب کیت تست کرونا در منزل اپیتلیال را نشان می دهد.

  • ۰۱/۰۲/۰۸
  • آزمایش آن تایم آزمایش آن تایم

COVID-19

استراتژی خروج

تقویت تست

عواقب پس از حاد COVID-19 (PASC)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی